Tuesday, December 1, 2009

Ratu Pah & Kedai Santeknya.....

Best x tajuk kat atas tu? Korang rase teruja x nak baca post aku kali ni? Sabar ok. Sediakan bantal masing2. Satu...dua....tiga....JOM TIDO!!! hehehe.

Okla. aku malas nak citer pasal benda yg berlaku kat aku arini. Mcm biasa. BOSAN. Aku ulang. BOSAN!! Kalu citer pasal keje n tempat keje, setiap hari ade je citer. Tp aku MALAS. Read my lips, M.A.L.A.S!! :)

Lepas pnat aku bekerja dgn hati yg sangat la bengkek, aku layan itu cerita Beauty Shop. Ala citer yg dibintangi oleh Queen Latifah. Korang pnah tgk x? Kalu tak pnah tgk, pi duk jauh2. Syuh! Syuh! (mcm menghalau ayam la plak aku ni).

Ok berbalik pd citer tu, aku gelak bergulin kat hall rumah aku. Dh jd mcm org kna rasuk pn ade la. Best giler citer nie. Aku dh beberapa kali nengok. Tp x igt bile last tgk. At least aku dpt hiburkan hati aku tgk citer nie sambil melantan satay ayam dan kuih lapis Cadbury. Hahahaha. Mampos la aku jd gemok balik. Baru je kat opis td org tegur aku kurus skit. (Sikit je? Siot la).

Part aku gelak x hengat, bile mase bebdak gurls tu pi mengumpat pasal sorg pekerja lelaki hitam ni yg diorg sangka adalah GAY. Lelaki ni pi minum secawan ape ntah dgn jari kelingking terangkat. Trus bebdak gurl nie buat tarian drag queen. Aku punye la x hengat gelak. Siap ulang dua kali. Best giler!!

Walau sehectic mana pn keje aku kat opis. Aku rase lega n happy bile tgk movie nie. Korang kalu tgh down ke sbb kucen mati ke, sembelit ke...aku syorkan tgk citer nie. X kering gusi korang membacanya. Layannnnn!!!

No comments:

Post a Comment