Friday, December 18, 2009

Diari SEMALAM

Kali ni aku nak citer ape yg berlaku semalam. Pnuh dgn kisah. Walaupun kerja aku agak la serius namun kehidupan aku x pnah kering dr drama2 dan emosi.

Kisah semalam bermula:
1. Aku dpt PRIME (performance point) aku dr mgr. Alhamdulillah. Kali ni aku berbangga dgn diri aku sendiri. The result was beyong my expectation. Im so proud of myself. GEMBIRA x terhingga.

2. BONUS aku masuk. Yup...seperti yg dijangka. BONUS aku lebih dr RM10K. Alhamdulillah. Syukur pd Allah. Memberi aku rezeki yg halal dan diberkati. AMIN.

3. Impression dr pihak atas terhadap aku begitu memberangsangkan. Aku gembira bila aku dihargai. Aku akan buat yg terbaik utk tahun depan.

4. Kekasih comelku dh selesai dibaiki. Hurmm...mcm tau2 ja BONUS masuk. So melayang la duit aku RM600. Xpe. Utkmu syg, aku lakukan apa saje. Plan nak tint dia hari ni di BROTHERS Wangsa Maju. Budget: RM800.

5. Spend mase dgn org tersayang di One Utama. Makan di Chillis and tgk wayang kegemaran dia, ZOMBIELAND. Seronot!! Yeay!!

6. Bermain dgn anak2 kucen aku yg begitu somel!! geram tgk diorg. Rasa nk geget ja.

No comments:

Post a Comment