Wednesday, December 9, 2009

GEDEBUS!!!!!

Mengong x tajuk posting aku kali ni? (sila jawab dlm hati. Aku x perlukan jawapan secara verbal. Mcm tue skali. Hiks)

Last Saturday aku pi Sg Genting. Cadangan awal nak ke Ulu Yam, skali terbabas ke Sg Genting. Itu semua idea Mama Ila. Layan jela. Aku jd penumpang ke hormat. Yg memandu kwn aku namanya Affa. Si Hairi jd co-driver. A'ah co-driver la sgt. Suka bnor mengganggu aku sdang dilamun mimpi. Buas sungguh si Hairi nie. Takut doh. Dlm keta pn jd rimau. X larat aku nak layan dia.

Sesi kami bermandi-manda dan bergelak jenaka.

Mama Ila yg begitu gigih menyediakan makanan bakar utk kami semua. Mekacih ye MAMA. Hiks

Nila dia kanak2 yg paling la nakal n buas. Susah tul nak jaga depa nie. Termengah2 kami membelanya.

Tengok saje karenah mereka ini. Ni pn selepas kna jeritan petir soh kuar dr air. Kalu idak, berendam berjaman la diorg nie.

Ko rase apela yg diorg ni sedang bincangkan sehingga kpala pn leh dihentak2. Hurmmm..... Suspicious...

Comel kan si kecik ni. Memula malu, skali dh knai, tgk muka aku je trus gelak siap mimik balik ape aku ckp. eeee... geram tau!!

Nila kengkawan aku yg sedang sibuk bergossip pasal batu2 yg ade kat situ. Tajuk gossip: Nape batu itu ade di situ. Bleh x? Konpius aku jap.

Muka aku yg baru je lpas berendam..dh mcm anak gajah aku tengok...menggerunkan......

No comments:

Post a Comment