Monday, November 30, 2009

Aku, Pendidikan, Dim Sum dan Kereta

Pjg giler tajuk aku kali nie. Ni bukan karangan nak dapat "A" dlm SPM ataupn PMR. Aku tau skang nie tgh mood exam kan. Hehehehe.

Hari ni aku cuti. Hafez pn cuti. So pepg lg kami kuar umah. Hafez nak ke Pejabat Pendidikan di Jalan Hang Jebat. Aku ngekot jela. Best giler pg nie. Aku mmg suka gile kalu school holiday. Jln arini mmg best!!! xde JAMMED!! yeay!!


Lepas ke Hang Jebat, aku ke Hang Shamelin plak. Hahaha. Takdela. Aku pi cuba servis keta kat tmpt baru di Shamelin. Kata Hafez ade servis perodua baru buka kat area tmpt dia bekerja. So aku just nak cuba la. Hurm. Aku kasi 5 per 10 la. Pelik bin ajaib la. Kat kg aku servis centre dia gna computer. Kat situ, masih manual lg. Alahai. Sdey ja.





Lepas servis keta aku, kami heading ke MBO Galaksi Ampang. Dah lame plan nak tgk New Moon. Best giler!! Aku suka sgt!! Agak twisted citer dia. Susah aku nk agak plot cerita seterusnya. Aku suka pelakon pompuan tu (Isabella). Pandai giler wat aku serabut. Aku x dpt ape agaknya perasaan dia. Best!! Citer nie agak pjg bagi aku sbb ape, aku rs nak terkecing giler. Nasib baik dh nak abis. Kalu x, abisla pawagam tue. Hancing semcm nanti. Hahaha. :)




Lepas nonton, ape lg. Perut aku lapar. Kami pi ke Taman Melati makan Dim Sum. Best! Name restoren tu De Templer. Korang cuba la. Mesti korang suka (yg suka makanan Cina la). Ni masakan Cina Muslim.

Begitu padat gak aktiviti aku arini.

Yg bestnya arini:
1. Ade musim mewarnakan rambut beramai2. Dh mcm festival plak aku tgk.
2. Jalan x jammed!!
3. Aku bercuti!!

Yg x bestnya arini:
1. Mase nonton New Moon tue, aku meluat giler tgk penonton pompuan. No offence. Diorg nie nak tgk New Moon bukan sbb citer. Tp sebab pelakon lelaki dia. Siap menjerit2 hesteria. Perlu ke? Rimas aku!!

No comments:

Post a Comment