Wednesday, December 16, 2009

Kekasihku Meretak

Alahai....sungguh sdih dan sayu aku. Mengapa ia harus terjadi padaku? Selama ini kau begitu cantik...elegan...dan gah di mataku...namun...semalam.....kau berubah....kau berubah sekelip mata....aku menanges...aku merintih....di mana silapnya.....owh....aku bisu tanpa jawapan...

Best x dialog monolog aku tue? hahaha. sure ko tertanya2 nape la aku ni sungguh la kejiwangan kan. Mcm nie citer dia. Semlm, mcm biasa aku pi opis n park keta aku kat parking biasa. Dgn girang hati aku masuk opis tanpa rasa gusar.

Tgharinya lpas staff meeting, aku n team member aku nak pi Bank Pembangunan. Tetiba mataku tertumpu pd sesuatu di keta ku lalu aku menjerit. "WAH!!!!! CERMIN KETA AKU CRACKED!!!!!". Punya la aku bebel n konpius mcm mane leh ade crack tu. Pg td xde. Hurm. Yg paling bestnya, crack dia cantik bentuknya...mcm corak la plak. nak kate kna batu xde la plak kesannya.

Disebabkan itula, aku terpaksa amik emergency leave arini. Nak tukar cermin. Mase aku update blog nie aku tgh menunggu dgn gigihnya di Perodua Servis kat Taman Keramat. X tau la bape kna bayar. Hopefully x payah la. X sampai dua tahun tau pakai keta nie.

Itula keta aku. Ni ha ce korang tgk retakan dia.,..somel kan...leh menang gmbr terbaik nie...hahahaha....(mode: nak sedapkan jiwa raga yg sedih merintih hiba ini)

No comments:

Post a Comment