Monday, December 7, 2009

Ais krim.....kring!!!.....Ais krim.....kring!!!

Sedap kan kalu makan aiskrim. Korang suka aiskrim tak? Aku ni hantu aiskrim. Mmg x leh jauh dgn ais krim. Kekdg tue kalu sampai gila aku dtg, aku bleh panggey pakcik yg jual aiskrim naik motor tu dtg umah aku n aku borong paling kurang RM20. Gile x? Mmg aku giler kan?

Lg satu. Kucen aku, si Kenji tu, kalu dapat aiskrim mcm manusia aku tgk. Terkejar sane sini mengejar aku yg sedang bawa aiskrim. Mcm org gila mati anak tau. Kalu dpt aiskrim, aku pn x diendahnya!! Wah!!!

Aku xde la segila org nie. Sampai poket2 pn ade aiskrim. :)

"Papa, Kenji nak aiskrim!!"

Korang sanggup tak makan aiskrim. Jap2 aku nak pengsan jap....ok dah sedar balik. Hahahaha...:)

Hari ni je aku dh makan 4 batang aiskrim. Sedap giler. Mmg puas!! Tp kan yg x bestnya......berat badan aku la naik....menci!!! menci!!!

No comments:

Post a Comment