Wednesday, July 14, 2010

Lama Dah

Hurmm...dh banyak bulan aku tak masuk blog nie. Hurmm. Mcm2 berlaku sehingga aku lupa mcm mane nak luahkannya satu per satu.

Takpela...ape yg berlaku biar ia berlalu. Kita tak leh nak putarkan waktu utk memperbaikinya. Yg penting belajar dari kisah2 itu dan teruskan menapak menghadapi masa muka.

Skang ni aku dh kembali single. Mungkin satu rahmat ataupn sebaliknya? Aku tiada jawapan. Yg aku yakin dan pasti, setiap yg berlaku ade hikmahnya. Allah telah menentukan jalan hidup aku dgn secantiknya. Dan aku harus hidup dgn reda dan pasrah.

Buat masa nie, aku lebih suka single. Mencari kawan2 baru dan menjalani hidup dgn gembira tanpa masalah. Byk benda yg aku leh fokus dr CINTA...contohnya...KERJAYA dan STUDY...mmg selama ini itu yg aku dahulukan dr CINTA...hehehe

Okla...korang jgn risau...aku akan mulakan aktiviti blogging aku dgn aktif selepas ini. Mungkin lembaran seterusnya akan lebih menyeronokkan...sape tahu kan....hehehe...

Jumpa di lembaran seterusnya... =)

No comments:

Post a Comment