Wednesday, July 14, 2010

Aku dan MERAK

Korang cuba tgk burung merak..cantikkan diorg...korang mesti tau kan..ade satu tarian utk burung merak ni yg dipopularkan oleh org2 India....

Nila dia peacock versi manusia.....korang sanggup tak nk pakai costume nie? Hurmmm...

Korang masih pening nape aku tetiba post benda nie? Jap lg aku bgtau.

Aku dulu mmg mengekek kuat kalu tgk org buat dance peacock nie....yela lucu....tp kekdg tu aku amaze gak....dgn lemah gemalai si penari ni menarikan tarian merak....kekdg tue masyuk tgk diorg buat....

Liuk lentok seekor burung merak jantan yg gah menunjukkan kecantikkannya bg menarik perhatian si burung betina...begitula tema tarian nie....penuh kemegahan.....

Skang part yg best....cuba korang bayangkan AKU yg si ANAK GAJAH ni memakai costume itu dan menari tarian merak? Ape korang rase? Nak muntah? Pitam? Migraine? Hahahahaha

Percayalah!! Korang akan terkejut nanti....semuanya akan terjawab x lama lg..skang ni aku biarkan korang dalm tertanya2....hehehehe...

2 comments:

  1. gambar atas tu meraknye topless... abis nti ko pun topless jugak ke? cik tek tu caner ril?

    ReplyDelete
  2. Omg.. that was my first thought too! Will you be topless??? Tolong la J.. jangaaaann... hihihik..

    *cabuts*

    ReplyDelete