Friday, July 23, 2010

Aku dan ROMANTIKA

Pasal aku yg korang kna tau (apela yg aku nak buat nie..tujuan? hurmmm…ntah…).

Aku ni dr sekolah menengah mmg JIWANG KARAT. Nampak je muka budak baik. Patuh ckp cikgu. Selalu jd budak contoh oleh cikgu2 aku. Tak kisah sekolah rendah atau menengah. Tp.....jauh sudut ati, aku ni ade la skit suka buat benda nakal2. Tp xde la teruk sgt kan. Mcm tulis nota cinta sorok2. Pastu gna name pena. Sampai cikgu kesayangan aku pn x leh trace sape pemilik nota tue. Hahaha. Ade gak yg bg idea kate AKU yg buat nota tu. Tp cikgu aku tue mati2an la sangkal. Tak percaya gossip tue. Hahaha.

Benda ni kantoi bile aku dh pindah sekolah. Aktiviti aku tulis surat diteruskan. Yela awek aku tinggal kat sekolah lame tue. Walaupn jauh tetap gigih tulis surat setiap minggu. Aku tau. Selalunya semua surat masuk akan dibuka oleh cikgu2 disiplin. Diorg nak kawal surat2 utk bebdak. Sekali, bile surat aku yg pertama masuk, terkejut beruk cikgu2 aku. Diorg siap leh hafal ayat2 jiwang aku tu. Bile mase aku dtg kunjung sekolah lame aku, pasti diorg sakat aku dgn ayat2 jiwang aku tue. Malu giler. Tp aku wat x tau jer. Hehehe.

Itu pasal nota/surat cinta. Ni plak pasal drama2 ataupn movie. Aku ni paling suka movie yg ade elemen cinta dan kekeluargaan. Tangkap leleh kalu tgk. Ngeee.

Aku ni kalu org tgk dr luar, mmg la x mcm jenis yg suka benda2 mcm nie. Org tgk aku yg berperwatakan giler dan suka wat kecoh huuuhaaa...huuuhaaa... Tp kalu nak mengayat....leh cair doh....hahahah...matila puji diri sendiri...

Okla...itu je skit pasal aku. Yg lain aku simpan la. Kalu nk tau, korg korek la sendiri. Kalu aku ckp semua, hurmmm...hilang la seri nak berkwn kan...hehhee...chewaaah... =)

1 comment:

  1. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

    ReplyDelete