Tuesday, July 20, 2010

Aku dan W** 41**

Hurmmm...tu adalah plate no sebuah keta nie. Benda ni berlaku pg td. Mase aku nak ke Merbuk nak park keta kat sane. Kejadian ni berlaku di depan pintu masuk JKR.

Mase aku sedang fokus dgn pemanduan (alamak skemanya..fengsannn), biasala kan dpan pintu masuk sure la traffic slow skit. Tetiba ade satu keta yg agak la menyirapkan amarah aku nie nak potong aku dr kanan nak masuk ke entrance JKR tue. Mcm x sabar nak masuk gamaknya.

Kalu ye pun ko dh lambat, perlu ke nak memandu mcm tue. Trus aku jeling kat pemandu tue. Lantak ar. Aku x puas ati kan. Dh la jalan tu kecik. Kang kna langgar dr kenderaan hala depan sape susah? aku gak kna tempiasnya nanti. X bersabar langsung kan.

Geram gak aku pg td. Ape punye perangai la ko nie weh. Bersopan la skit kalu memandu. Kalu nk mati pun, jgn libatkan org lain. Pi pandu keta ko ke juram.. Senang citer. Ko mati sorg2 kat sane.

So korang, igt2. Memandu tu biar berhemah. Kalu nak pandu laju ke, lantak korang la kan. Yg penting berhati2 dan fokus. Jgn babitkan org lain sehingga kemalangan. Sian diorg yg x bersalah. Kekdg tu kite memandu punya la cermat tp org lain yg cuai kita kena skali kan. Hurmmm..

Fikir2kan lah eh....

Yg penting...aku x puas hati dgn pemandu td....Bengong kamu!!

2 comments:

  1. pandu ngan selamat...ingatlaaah orang tersayang...
    then kalau tgh memandu, jangan pakai mosturizer..hahahhahaha....

    ReplyDelete
  2. hoi!! mendanya pakai mosturizer...giler ke ape...hehehehe

    ReplyDelete