Saturday, January 31, 2009

Tetupai

Rabu aritu Aron tepon aku. Dia kata Fendi akan turun KL ujung minggu nie. Dia plan nak ajak aku n Fendi kuar hangout and makan2. Somewhere kat area KL. Aku "on" jer. Yela. Lame sgt x jumpa Fendi. Dia nie keje kat Kerteh. Jdnya x selalu la kami jumpa.

Ptg semalam kami telah membuat keputusan nak makan kat TUpai-TUpai. Hahaha. Pelik gak name dia. X phm napela diorg guna name binatang tue. Tapi nasib baik la dr nak pi Shogun, restoran Jepun yg ade sushi. Aku nie mmg la x leh bau shushi. Loya nak muntah. So diorg pn tukar plan disebabkan aku.

Outing kali nie bukan kami bertiga. Aku sempat berkenalan dgn 4 gadis yg comei2 belaka. Jun, Dini, Aemi dan Deela. Semuanya kwn2 Fendi. Walaupun kami baru je pertama kali berjumpa, tapi kemesraan kami dh mcm lame kenal. Mmg best kenal diaorg nie. The night was great!!!

Okla. Aku msl nak cerita pjg. Pnat. Hiks. Mau tak. Mlm td aku balik jam 2 lebih. Lepas balik dr Tetupai, singgah sahur kat umah Aron. Pok...pek...pok...pek...tau2 dh jam 1. Aku kena anta Fendi ke Bukit Jalil. Nasib baik x kat Sunway. Kalu idak...jam bapela aku nak sampai umah. Hiks. Jgn mare Fendi. Aku gurau ja.

Orait..nak blah nie...daa....

No comments:

Post a Comment