Wednesday, January 28, 2009

Lunch

Hari nie aku pandu keta ke opis. Kuar dlm jam 7.30 pg mcm tue. Sbk kan ramai yg masih cuti, jalan x jam. Best gilos. Sampai opis lg 10 min nak ke 8.00. So x perlu nak tergesa2 tag in.

Ni aku nak habaq pasai lunch aku td. Aku drive Nad and Meor ke Hartamas. Tmpt aku n kengkwn lepak mase lunch time. Aji Don name tmpt tue. X tau la betul ke idak.

Nak dijadikan cerita, sedang aku nak pi amik makanan, kawan aku cuit aku. Habaq kat aku Azhar Sulaiman ade kat sini. Tetiba aku terigt makcik aku kat kg. Makcik aku nie mmg big fan dia nie. Dulu dia nie berangan nak ke KL semata-mata nak jumpa Azhar Sulaiman. Kalu bleh nak dating dgn mamat nie. Aku tergelak mase tue sbb terigtkan angan2 mak jenin makcik aku. Sian. X tercapai impiannya nak berjumpa mamat nie. Sekali aku yg jumpa. Hahahahaha.

So aku mls nak amik port sgt. Sbb perut dh lapar, aku ignore jer. Malas. Yg penting lunch td aku makan nasi, ikan kembung masak asam pedas n kacang pjg tumis dgn tempe n soun. Sedap gilos.

No comments:

Post a Comment