Saturday, January 2, 2010

Setelah Lebih 10 Hari

Aku lame x masuk blog nie. Busy giler. Yela. Aku sorg je kna jaga "kedai" kali nie. Senior and junior aku bercuti panjang. So tinggal la aku sorg nak handle semua benda. Menci!! Tp nak wat cane. Keje kan. Layan jela. So aku pn gigih la jaga "kedai" di bawah naugan manager aku. Alahai. MERUNDUM!!

Takpe. Malas nak citer pasal keje. Aku nak citer pasal ape yg berlaku harini. Kalu korang nak tau. Hari ni ade pameran hartanah kat MidVal. Bermula arini sehingga la Ahad. Nasib baik aku pergi arini. Aku rase mcm terpanggil je nak pi. Rupa-rupanya aku telahy ditakdirkan untuk memiliki sebuah rumah. Walaupun ia hanya apartment namun aku puas hati.

Dengan keluasa 1163sq, aku rase aku berpuas hati. Tp aku masih blum melihat rumah contohnya lg. InsyaAllah Ahad ni aku akan ke sana bersama Meor and Affa. Diorg nie pn menolong aku memilih rumah. Thanks korang.

Lokasi rumah nie terletak di Kinrara. Tak jauh dr KL aku rase. Hopefully, aku akan suka rumah nie. Kalu jodoh aku kuat dgn rumah ni x kemana kan...hehehe...x sabar la...

No comments:

Post a Comment