Sunday, January 10, 2010

Aku yg TERKESIMA

Korang pnah x dtg kenduri org pastu tuan rumah buat surprise kat korang? Aku rs ramaikan. Aku mengalami benda yg same malam semalam. Kira mlm Jumaat. Aku ni manusia pelik skit ar. Aku x leh nak handle pujian org ataupn kejutan di khalayak ramai. Sure aku akan jd budak spastik OKU. Aiyoooo........!!!

Citer dia mcm nie, aku pi kenduri kwn aku. Dia wat majlis tertutup sempena dia dpt BONUS. Alhamdulillah smoga murah rezeki ko utk tahun 2010 ni. AMIN. Aku pn belasah la pi. Dgn pakaian yg x bape nk GRAND, aku tanpa segan duduk lepak dgn org yg dtg n menjamu selera aku yg semakin mengajah nie.

Sembang punye sembang tetiba aku dengar bunyi dentingan gelas. Mcm ade org nak wat announcement nie. Nape plak nie. Ade fire drill ka? Smua berkumpul termasuk aku. Sekali ade kek kat situ. Mase tu aku x tau ape benda. Masih blurred lg. Sekali tuan rumah wat annoucement kata kek tu utk aku dan kwn aku sempena besday kami yg akan tiba x lame lg. Astaga. Aku terdiam, tersipu dan termalu. Menyorok la di blakang kwn aku. Giler ar diorg nie. Menci!!

Lepas diorg nyanyi trus desak aku tiup lilin. Memula aku berkeras x mo. Diorg paksa kalu x aku kan humban dlm kolam. Siot korang!!

Mcm tu la kisah dia. Anyway, thanks korang sbb raikan besday aku. Seyes, aku x suspect pn. Mekacih ar bebyk. Lain kali kalu nak wat habaq dulu la. Leh la aku dress properly. Hehehehe..

No comments:

Post a Comment