Tuesday, January 12, 2010

2 Jam sebelum aku....

Org selalu wat coretan kalu nak masuk tahun baru kan. Diorg akan tulis ape pencapaian tahun seblumnya dan ape impian diorg utk tahun seterusnya.

So korang pn realise kan, nape aku x letak coretan pasal tahun baru. Hehehe. Aku nak simpan sempena BESDAY aku yg 13 hari selepas New Year. So wat pe nak wat 2 kali post kan. Pnat jari aku.

Tp, mengenali aku, aku ni pemalas skit nak tulis pjg. Ape yg aku minta hanya:

1) Kehidupan yg sentiasa dilimpahi keberkatan dan rahmat Allah

2) Rezeki yg berkat dan melimpah ruah

3) Akhlak yg mulia dan disenangi oleh semua makhluk

4) Terhindar dari malapetaka dan khianat manusia

5) Menjadi insan yg lebih baik dari sebelumnya

Itu ja. Yg pastinya setelah 25 tahun aku bernafas, aku bersyukur kepada Allah. Dia byk mengasihi dan menyayangi diri aku yg hina dina ini. Alhamdulillah. Bersyukur aku ke hadratmu.

Selamat Menyambut Ulang Tahun Kelahiran ke-26!!!

Muahhhhhh!!!

No comments:

Post a Comment