Sunday, January 10, 2010

Lepak Bersama Budak Putrajaya

Angah aku dh plan nak wat majlis hangout n makan kat Umah Ateh. So aku pn open my diary n book it for the event. Hurm...x sabar nie...

Sesi hangout dgn bebdak ni mmg happening. Diorg nie kecoh gak. Hingga aku pn x terlayan. Nak gelak pn dh x larat. Thanks kepada Angah sbb masakkan speghetti and potato based pie (aku x tau nama dia..sowi). Mmg sedap. Cuma aku x makan speghetti dia ja sbb meat based kan...hehehe...

Abis ja umah Ateh, pi ke Alamanda gak. Memula tu x dpt join depa tp akhirnya kecundang jua sbb depa pi umpan aku dgn KAREOKE...mamposla aku nak tolak kan. KAREOKE dgn aku bagaikan adik beradik kembar. Hahahaha. Walaupun sora aku mcm sumbangseh...namun, ade aku amik port? hahahahaha.

Sesi KAREOKE amik mase 2 jam. Lame gak tu. Best ar. Tgk depa melalak n melohong. Gelak gulin2 aku. Yg paling best mase depa menari ikut lagu NOBODY...seyes, aku x reti nari lagu tu sbb first time tgk kan....njoy gak ar....lepas je KAREOKE, aku balik ar. Depa masih nak lepak but aku kna undur diri. Dh lame sgt aku kuar. Kang x pasai2 ade yg bantai aku nanti kuar lame sgt. Hehehehe.

Akhirnya, thank korang sbb ajak aku n hiburkan aku. Korang mmg kepala TINTONG!! hehehe...




No comments:

Post a Comment