Sunday, November 29, 2009

Bonding

Hurm...satu perkataan. Tapi membawa maksud seribu kpd aku. Selama 22 hari aku menimba ilmu berlakon, menyanyi n menari. Hubungan yg dulunya asing bg aku, kini erat sehingga enggan melepaskan pergi.

Aku rindu pd mereka semua. Aku x tau mengapa. Walaupun ini merupakan salah satu dr kerja yg aku harus jalankan, namun ada nilai sentimental tersisip kemas. Setelah seminggu tidak meluangkan masa bersama, kena marah beramai-ramai, sakat menyakat sesama, aku lelah. aku rindu. aku angau. Adakah aku gila?

Affa tepon aku td. Bile dia membaca blog ni sambil mendengar lagu yg kusisipkan di blog ini, dia menangis. Menangis rindu akan saat2 bersama. Terlalu byk memori bersama yg terukir. Masam, manis, pedih, geram, marah dan sebagainya. Namun, semuanya itu satu kerinduaan buat ku.

Bilakah lg kita akan bersama? Menghabiskan masa bersama? Bergurau senda bersama?

Kawan,
Aku rindu.....:(

No comments:

Post a Comment