Saturday, November 28, 2009

Aku, Annual Dinner & Bonus

Wow!!! Tahun ni aku dikejutkan dgn kemurahan hati tuan punya company apabila di malam Annual Dinner kami dia beritahu akan dpt bonus plus one month. Hmmmm.....no wonder la kengkawan aku sorak bagai nak keluar anak tekak. Aku mase tu xde. Sedang persiapkan diri utk buat show mlm tu.

Ape2 pn terima kasih ya sbb bg bonus tambahan. X sabar nk tgk my salary slip next month. Sure aku terlompat girang. Yeay!!! At least RM10K. Hmmmm...ape eh nak wat dgn duit sebanyak itu? Byr kredit kad amik skit ja. x sampai pn RM1K kad aku. ade lg RM9K. Aiyooo. Pening la nak fikir mcm mane nak spend duit tu. Or better aku simpan? Pastu plak dpt dividen ASB. Mmg kaya sakan aku (kaya sekjap je). Xpe. Nanti aku update ape aku buat dgn duit2 tu semua eh. Hehehe.

Note: Gambar2 aku mase Annual Dinner aku akan upload sebahagian di sni. Sabar...

No comments:

Post a Comment