Sunday, February 28, 2010

Little Gathering di Rumah Bad

First and foremost!!! Thanks Bad sebab ajak dtg umah ko mlm td. Makanan2 semua sedap2 belaka!!! Aku paling suka Nasi AYAM ko...pergh!! membakar nafsu makan aku betul (Syhhh!! Jgn bgtau Personal Trainer aku kalu tak mampos kna marah sbb x jaga diet)

Dh lame giler aku x jumpa bebdak UiTM aku. Paling last pn mase buat majlis berbuka posa kat Damansara. Kali nie yg datang hanya bebdak yg pnah duk serumah dgn aku kat Seksyen 7 Shah Alam dulu2. Terigt zaman aku study. Mcm2 la memori yg aku ade dgn diorg nie. Diorg semua x berubah langsung. Mcm tue la. Aku jela yg dh berubah. Badan makin tembam kata member2 aku. Siot ar korang. Xpe. Nanti ko tgk la perubahan aku. Gigih nak kuruskan badan nie. Hiks.

Nila gambar2 yg aku amik mlm td. Walaupun simple but very sentimental. =)








j

No comments:

Post a Comment