Sunday, February 28, 2010

Aku nak BAYAR di SG BIL






Hahaha. Sure kpala korang nak pecah pikirkan ape la yg aku tulis tue kan. Sabar eh.

Actually kejadian nie dh lame berlaku. Aku ade mention dlm post aku sblum nie. Kejadian aku berkelah di SG BIL yg terletak x jauh dr Tanjung Malim Perak. Dulu2 mase aku kecik2, tmpt nie mmg femes di kalangan muda remaja utk pi berhibur. Selalunya diorg pi mase raye and cuti2. Merempit beramai2 ke sane. Best giler!! Terimbau kjap zaman2 aku jd MAT REMPIT. =)

Ade citer best pasal kelah nie. Aku serius mmg dh lupe mcm mane nak pi ke sane. Benda nie berlaku mase aku nak balik ke Sg Besar la selpas pnat bermandi-manda dgn anak2 sedara aku yg lincah. Bukan aku yg mandi. Sudahnya aku kna jd empangan utk diorg. Yela. Kang kna hanyut dek arus deras tue. Mampos aku kna marah. Huhu.

Sambung balik. Mase nak balik tue, aku kuar dulu. Abg ipar aku lambat skit kuar dr kwsn kelah tue. So aku tunggu kat simpang. Bile nmpk je kelibat keta depa. Aku pn truskan pemanduan. Yakin giler nie mcm tau jalan pulang. Sekali.....HAMBIK KO!!! Aku tersesat n masuk PLUS!!! Dh nak menghala ke KL kan. Mamposla aku memaki diri sendiri. Nasib baik aku tau jalan ke Batang Berjuntai. Akhirnya. Selamat la aku pulang cuma elok2 dr 2 jam sampai umah, aku maik 4 jam sampai. Bengong kan.

Dah2...korang jgn nak gelak lebih2. Aku sepak kang. Hehehe. Enjoyla gmbr nie. X byk pn. Hehe.

No comments:

Post a Comment