Monday, February 1, 2010

Aku bersama Gundik-Gundik ku...

Minggu lepas aku berhoneymoon dgn gundik-gundik aku di Kota Kinabalu Sabah. Nila kali pertama aku ke sana. Mmg excited giler mase dpt tau aku akan buat event kat sane. Hehehe. Ni la yg buat aku syg giler dgn company aku skang. Yela kerna dia, aku dpt pi merata tempat. Malah aku merasa naik flight tau. Hehehe. Best!!

Korang mesti tertanya siapakah gundik-gundik aku kan? Hurmm...nila dia...SHANGRI LA HOTEL, TANJUNG ARU, SUTERA HABOUR RESORTS dan PULAU MANUKAN...hehehe. Mesti ko mencaci aku kan. Hahaha. Sian korang. Sabar ok. Name2 tue semua adalah antara kenangan aku di Sabah. Mmg best kat sni bergantung pd korg la. Kalu sape yg minat nak layan BLUES n menghayati alam semulajadi, Shangri La Hotel mmg best!! suka giler aku. Cuma aku x sempat nak tgk semua. Keje x menentu. Huhuhu. Itu yg aku kesalkan.

Byk gak gmbr yg aku dh upload dlm FB aku. So korang tgk jela kat sane. Kat sni aku upload skit2 ja. Kang redundant plak. Hehehe.





No comments:

Post a Comment