Monday, March 29, 2010

Drama

Hurm....satu perkataan yg bg aku mmg la TABU!! Aku x suka drama. Aku lebih suka walk away kalu aku nmpk sesapa je suka wat drama. x kisah la kat opis ke, kedai makan ke, shopping kompleks ke. Aku bkn jenis manusia yg suka cari perhatian murahan mcm tue. It seems like ko memperbodohkan diri sendiri dan membuka pekong ko sendiri. Pada2 la.

Aku tgh risau skang nie. Aku takut aku plak yg wat drama kat opis. Hari ni merupakan hari yg agak besar bg aku. Aku kna present rating arini. Hopefully nothing yg buruk berlaku masa aku present nanti. Aku masih lg menahan sabar. Jgn sampai kesabaran aku sampai ke titik nokhtah. Kalu tidak nasib la kna bambu dgn aku.

Jdlah manusia yg sensitif dgn sekeliling. At least ada la skit perikemanusiaan dlm diri agar diri lebih disenangi dan disegani.

Aku benci org EGO and fikir diri sendiri BETUL walhal......KO JAUH MENYIMPANG!!!

Jgn pandang rendah pd pandangan org yg duk keje bawah sbb kadangkala pandangan diorg BERNAS dan boleh diterimapakai....x semestinya org atasan sentiasa tahu ape yg dilakukan....

Hargaila hasil idea, penat lelah org. Jgn kerna ko takut nak defence, ko memperkotak katikkan kami org bawahan. MMG TIDAK ADIL!!! Alasan yg diberi MMG X MUNASABAH!!! Alasan yg nak MELARIKAN diri dan MENYENANGkan diri ko.

Aku geram!! Aku geram!!!

No comments:

Post a Comment